krisztiutazasai.blogspot.com

Kriszti utazásai :)

2012 szeptember 19., szerda. Sikerült végre átnéznem és kiválogatni a képeket egy lezáró bejegyzéshez. Már említettem, hogy mi St. Julian, St. Giljan részen voltunk, ami nem az a tipikusan szép rész, hanem egy buli negyed. Itt nincs olyan gyönyörű tengerpart, illetve van, de ott nem lehet strandolni. Ha jönnénk még ide nyaralni, biztos hogy Buggibába mennénk. :). Kiindulásnak az Intercontinental tetején lévő medencét mutatom meg. Itt pihentük ki az esti bulik fáradalmait. :). Vissza a buszra. ÉS jött...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of krisztiutazasai.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
kriszti utazásai,linkbar,úti célok,beszámoló,képek,érdekesség,épp most,afrika,ausztrália,ázsia,dél amerika,észak amerika,európa,málta beszámoló képek,hiltonnál lévő kikötő,valletta kapuja,bejegyezte kriszti,dátum,4 megjegyzés,küldés e mailben,blogthis
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Kriszti utazásai :) | krisztiutazasai.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

Kriszti utazásai :): november 2011

2011 november 9., szerda. Mikor elkezdtünk utazgatni, hűtőmágneseket kezdtünk gyűjteni. Azután eszembe jutott, hogy a hotelekből is elhoznék valamit, és a legkézenfekvőbbnek a tollak tűntek. Nem rég láttam egy újságban, hogy valaki a "Ne zavarj" táblákat gyűjti. Most már úgy gondolom, hogy azt késő elkezdenem gyűjteni, így maradok a tollaknál, amiből már egész szép gyűjteményem van. :). Szoktatok valamit elhozni a szállodákból? Keresés ebben a blogban. Beszámoló - Hawaii összegzés. Beszámoló - Los Angeles.

Kriszti utazásai :): Beszámoló - Hoover gát, Grand Canyon

2011 augusztus 1., hétfő. Beszámoló - Hoover gát, Grand Canyon. Kétszer voltunk a Grand Canyonnál, egyszer autóval, egyszer pedig helikopterrel. :). Mint kiderült a sofőr barátnője magyar volt, milyen kicsi a világ. Az út elején realizáltam, hogy semmilyen iratot nem vittem magammal, így végig izgulhattam, hogy vajon hol fognak visszafordítani. :) végül jelentem sehol nem kérték az útlevelet, de azért ne induljatok el nélküle! A gátnak egyébként van egy látogató központja, le lehet menni, megnézni hogy i...

Kriszti utazásai :): augusztus 2012

2012 augusztus 31., péntek. Most történik - Bepakoltam. Hamarosan megint elhagyjuk kis hazánkat. Nem szeretem, ha sietni kell. Most azonban egy hirtelen elhatározás miatt 1 órám volt bepakolni. Már profi vagyok, el is készültem a kiszabott időn belül. Mindent oda hordtam a táskához, aztán gyorsan beledobáltam a cuccokat. :D. Még gyorsan hajat mosok, és indulásra készen leszek. :). 2012 augusztus 29., szerda. Következő úti cél: Málta. 8 napot fogunk eltölteni ezen a csodás szigeten. :). Igazság szerint el...

Kriszti utazásai :): május 2011

2011 május 28., szombat. Egyik nap (volt az úgy 4-5 nap is) eléggé felhős, esős volt az idő, így úgy döntöttünk, hogy valami olyat csinálunk, amihez nem kell Nap. Ez pedig tengeralattjárózás volt. :). A felszín alatt egyáltalán nem lehetett érezni a hullámzást, az odáig vezető úton viszont igen és addig volt még nagyon rossz, amíg beültünk a tengeralattjáróba és az nem indult még el. De kibírtam! Ahogy süllyedtünk, egyre kevesebbet lehetett látni, fényképezni egyáltalán nem tudtam, pár képet rakok fel, d...

Kriszti utazásai :): Beszámoló - Hawaii összegzés

2011 június 11., szombat. Beszámoló - Hawaii összegzés. 20 napot töltöttünk Hawaiion, igaz nem csináltunk annyi programot, mint amennyi kifutotta volna az időnkből, de azért úgy gondolom egy keveset már tudok írni erről a szigetről (? Minek nevezzem, várost nem írhatok, országot sem, bár szerintem az lenne a megfelelő. Ugyanis Hawaii semmiben, de abszolút semmiben nem hasonlít Amerikára. Ezért én nem is tekintek úgy rá, mint Amerika egyik államára. Az első egy hét esős volt, úgyhogy nagyon nem csináltunk...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 14 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

krisztinsingi.blogspot.com krisztinsingi.blogspot.com

Hey, I'm in Singapore!:D

Hey, I'm in Singapore! Hoor Dorottya, Adriatic College (Olaszorszag). Simon Attila, Adriatic College (Olaszorszag). Today is the first day of the rest of our lives. Vagvolgyi Szabolcs, Pearson College (Kanada). Szakal Adam, Atlantic College (Wales). Kiss Adrian, Red Cross Nordic (Norvegia). There was an error in this gadget. Utolso napok, zaro gondolatok. View my complete profile. Wednesday, April 14, 2010. Utolso napok, zaro gondolatok. Jaj, ezt de szeretem! Aaaa, UWC rengeteget koszonhetek neked! Monda...

krisztiruha.hu krisztiruha.hu

Krisztina Ruhaszalon

Szalagavató és alkalmi ruhák. ESKÜVŐI RUHAKÖLCSÖNZÉS. Nagy választékban, kedvező áron,. Extra méretben is! Férfi öltöny. Vőlegényruhák,. Esküvői mellényszettek 12.000 Ft-tól. Szalagavatói és alkalmi ruhák. Már 15.000 Ft-tól, ballagásokra öltönyrendelés. Méretre 16.000 Ft-tól, ingek 2.500 Ft-tól,. Nyakkendők 800 Ft-tól. Koszorúslány ruhák. Koszorúslány ruhák már 5000 Ft-tól. Rendezvények szervezése,. Esküvői vacsora lebonyolítása 2800 Ft/fő-től. Designed by Web Stylee.

krisztisbreasts.wordpress.com krisztisbreasts.wordpress.com

Védett blog › Bejelentkezés

Ezt a honlapot a tulajdonosa magánjellegűnek jelölte meg. Ha szeretnénk megtekinteni, akkor két dolgot kell tennünk ennek érdekében:. Szükségünk lesz egy WordPress.com felhasználói fiókra. Nincs még felhasználói fiókunk? Minden amire szükség van ehhez az egy email cím és egy jelszó Itt regisztrálható! Szükségünk lesz még engedélyre a tulajdonostól. Miután létrehoztunk egy felhasználói fiókot, jelentkezzünk be és újra ezt a képernyőt nyissuk meg, hogy kérhessünk meghívót. E-mail cím vagy felhasználónév.

krisztisims.gportal.hu krisztisims.gportal.hu

-- - G-Portál

AJÁNLOM AZ OLDALT. Szöveg szöveg szöveg szöveg. Szöveg szöveg szöveg szöveg szöveg. Szöveg szöveg szöveg szöveg szöveg szöveg. Szöveg szöveg szöveg szöveg. Egyetlen magyar mûködõ oldal Gaby Espinoról. Exkluzív hírek Gaby rúzskollekciójáról! Adóváltozások 2016 - így adózunk jövõre - áfa - adó - szja - árak - mi mennyi 2016. Ha szereted a filmeket akkor itt a helyed! Nézz fimet onlinen! Több ezer fim egy helyen! MAGYARORSZÁG EGYETLEN ÉS LEGTARTALMASABB OLICITY RAJONGÓI OLDALA! KNIGHTSBRIDGE ÚJONNAN ...

Kriszti utazásai :)

krisztiworld.blogspot.com krisztiworld.blogspot.com

La stanza di Avv. Cristina

La stanza di Avv. Cristina. A dolgok, jelenségek azért alakultak úgy ahogy, mert ilyen a természetük, ami rendszerint abból fakad, hogy úgy alakultak, ahogy.". Monday, 24 January 2011. Nem akarok 'sokat' aludni! Friday, 21 May 2010. Okos vagy, okosodsz? Tuesday, 18 May 2010. Subscribe to: Posts (Atom).

krisztn.blogspot.com krisztn.blogspot.com

Történetek:)

Itt fogom azokat a történeteimet közzétenni, amelyeket írok. Remélem azért tetszik. Ha van véleményed, pozitív vagy akár negatív akkor is légyszíves írd meg komiban vagy facebookon az oldalra, mert kíváncsi vagyok rá. :) Köszi By:Kriszt'n. 2013 augusztus 31., szombat. Nincsenek szabályok 9. rész. Oké Rendben. Ákos! Itt van.-A térkép a várost mutatta. Kiterítették az asztalra, hogy mindenki lássa. Szólt Danny a kocsiból a csapathoz. Az első válasz Ákostól jött. Bevitt minket.-Kezdte Zsolt. Először azt kér...

krisztocska.wordpress.com krisztocska.wordpress.com

Krisztocska bead | Hobbim, szerelmem, gyöngyékszereim – rendelésre is :)

Hobbim, szerelmem, gyöngyékszereim – rendelésre is :). Súlyos lapis lazuli karkötő. 8230; némi csiszolttal megbolondítva. Nehéz a tilával mit kezdeni, viszont mindkét szín olyan szép, hogy kétoldalasra csináltam ezt a karkötőt. Az ún kistáska füli mintáját továbbfejlesztve készült ez a karkötő, a közepén Swarival. Újra itt…. CRAW nyakék. Nem egyszerű, de annál nagyszerűbb karkötő csodás sziromgyöngyökből. A minta nevét sajna nem tudom, de nem saját. Swarovski-twin medál St.Petersburg lánccal.