sztaraihatartalanul.blogspot.com

Sztáraisok határtalanul

2012 november 13., kedd. Egy szombati napra ébredtünk, amikor iskolába kellett jönnünk. Ugyanis a Határtalanul! Az alsósoknál és a felsősöknél is volt a várakról, a népzenéről, a magyar nyelvjárásokról egy-egy állomás. a felsősöknek Magyarországgal kapcsolatos matematikai feladatok is voltak, az alsósok a magyar őshonos állatokat mutatták be. A negyedik órában megint találkozott a tornateremben az egész iskola. Ekkor következtünk mi, a hetedikesek, mert a határtalanul! 2012 november 11., vasárnap. A máso...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of sztaraihatartalanul.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
témanap,bejegyezte,sztárai mihály,dátum,nincsenek megjegyzések,küldés e mailben,blogthis,megosztás a twitteren,megosztás a facebookon,megosztás a pinteresten,bemutató előadás,írták,gulyás lilian,ángyán patrícia,értékelő óra,a második nap,csapatok,főoldal
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Sztáraisok határtalanul | sztaraihatartalanul.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

Sztáraisok határtalanul : Témanap

2012 november 13., kedd. Egy szombati napra ébredtünk, amikor iskolába kellett jönnünk. Ugyanis a Határtalanul! Az alsósoknál és a felsősöknél is volt a várakról, a népzenéről, a magyar nyelvjárásokról egy-egy állomás. a felsősöknek Magyarországgal kapcsolatos matematikai feladatok is voltak, az alsósok a magyar őshonos állatokat mutatták be. A negyedik órában megint találkozott a tornateremben az egész iskola. Ekkor következtünk mi, a hetedikesek, mert a határtalanul! A Sztárai hetedik osztály.

Sztáraisok határtalanul : Az első program

2012 október 7., vasárnap. 2012október 5-én egy pénteki napon tartottuk az első HATÁRTALANUL! Az egész felső tagozat összegyűlt a tornateremben. Hoffmann Zsolt tanár bácsi elmondta a többi tanulónak is, hova utazunk október 22-23-án. Minden osztályt két-két csapatra osztottak a tanárok. A csoportok különvonultak és földolgozták a témát tabló formájában. Mindezekre 25 percet kaptunk. Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom). Előkészítő óra       A mai nap remek. A Sztárai hetedik osztály.

Sztáraisok határtalanul : november 2012

Sztáraisok határtalanul : A második nap

2012 október 29., hétfő. A második nap ellátogattunk a Hermann Paulina villába ahol megkoszorúztuk az 56-os menekültek tiszteletére készített emléktáblát. Hermann Paulinát macska mamának is nevezték, mert sok cicája volt és állítólag még egy oroszlánt is tartott a kertjében. Miután végeztünk tovább mentünk megnézni a koppácsi rét. Közelében lévő kastélyokat. Ezeknek a kastélyoknak valaha magyar tulajdonosuk volt. Sajnos ezekben. Írta : Orosz Szimonetta, Gulyás Lilian, Ángyán Patrícia.

Sztáraisok határtalanul : Bemutató előadás

2012 november 11., vasárnap. A második napról már Thoma Bálint mesélt. Felsorolt érdekességeket is, amit a többiek nagy érdeklődéssel hallgattak. A diákok ezután kérdéseket tehettek fel: például, hogy lementünk-e az alagutakba, amik miatt a hiedelem szerint dörömbnek hívják Laskón a templom dombját? Részt vettünk-e a laskói iskola tanóráján? Erre Bálint adta meg a választ. A csapat egyik fele a vizet verdesi egy öbölben, míg a többi madár kiszedi a halakat, aztán váltanak. A Sztárai hetedik osztály.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 4 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

sztarai.hu sztarai.hu

Sztárai Mihály Általános Iskola, Óvoda, Bölcsőde és Alapfokú Művészeti Iskola

Sztárai Mihály Általános Iskola. Óvoda és Alapfokú Művészeti Iskola. Iskolánk a 2014/2015-ös tanévtől áttért az e-napló használatára. Ezzel kapcsolatos információkért kérem kattinson ide. Kamaszéveink - Videó és cikk. Az alábbi linkre kattintva tájékozódhatnak az iskolai kirándulásokat érintő szabályokról. Az iskolai kirándulásokról (docx). Beszámoló a horvátországi kirándulásról. Programjának támogatásával került sor. Utunk során megismerkedtünk. Ön hol szeretne változást látni? Iskolánk olyan in...

sztarai.mozanaplo.hu sztarai.mozanaplo.hu

mozaNapló - Sztárai Mihály Általános Iskola, Óvoda és AMI

Sztárai Mihály Általános Iskola, Óvoda és AMI. Elektronikus osztálynapló · mozaNapló v1.9.2. A digitális osztálynapló minden internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérhető, használatához nem szükséges külön programot telepíteni.

sztarai.tolna.net sztarai.tolna.net

Bemutatkozás – T.Ö.D.E.

A fiatalság mércéje nem az életkor, hanem a szellem és a lélek állapota. Csak az öregszik meg, aki lemond eszményeiről . A hagyományok ápolását, a gimnázium segítését mindenkor fontos teendőnknek tartjuk, s arra törekszünk, hogy minden évben a jelenlegi tanulókkal közös programot szervezzünk. Anyagilag is támogatjuk a Sztárai Mihály Gimnázium közösségeit, s a halmozottan hátrányos helyzetű tanulókat is lehetőségeinkhez mérten. Valóban azt szeretnénk, ha közösen szerkesztenénk. Dokumentumok: az a lapító o...

sztaraigimi.hu sztaraigimi.hu

Sztárai Mihály Gimnázium

7130 Tolna, Bajcsy-Zs. u. 73. TOLNA VÁROS GIMNÁZIUMÁNAK IDEGENNYELVI ALAPÍTVÁNYA. Nahalka Istán: Még egy rangsor! A hozzáadott értékek alapján". Nyári ügyelet: szerdánként 8-12 óráig. A 2014/15-ös tanév eredményei. Csengetés rendje és a gimnáziumtól induló buszjáratok. Utolsó módosítás: 2014.06.26.

sztaraigimi.mozanaplo.hu sztaraigimi.mozanaplo.hu

mozaNapló - Tolnai Szent István Katolikus Gimnázium és Általános Iskola

Tolnai Szent István Katolikus Gimnázium és Általános Iskola. Elektronikus osztálynapló · mozaNapló v1.9.4. A digitális osztálynapló minden internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérhető, használatához nem szükséges külön programot telepíteni.

Sztáraisok határtalanul

sztaraipecshatartalanul.blogspot.com sztaraipecshatartalanul.blogspot.com

Sztárai Mihály Általános Iskola - Határtalanul

Sztárai Mihály Általános Iskola - Határtalanul. 2015 június 15., hétfő. Június 11, csütörtök 3. óra. Ismét összejöttünk a nyolcadikosok termében, hogy elbeszélgessünk a kirándulásról. Nagyon kíváncsiak voltunk, vajon milyen kérdésekre kell válaszolnunk. Eddig mindig minket kérdeztek. Milyen volt? Hideg volt a tenger? Tényleg sós a Limski-fjord? Mire becsöngettek, már benn ültünk a teremben. Mi a véleményünk a szállásról és az étkezésről? Milyen haszna volt a kirándulásnak? Június 10, szerda. Eddigre mi i...

sztarapartman.hu sztarapartman.hu

Szállás Hajdúszoboszló - apartament Hajduszoboszlo

Sztárapartman - szállás Hajdúszoboszló, apartament hajduszoboszlo. Szállás Hajdúszoboszló - apartament Hajduszoboszlo. Szeretettel köszöntjük a hajdúszoboszlói SZTÁRAPARTMAN honlapján! Köszönjük, hogy néhány percet szán weblapunk megtekintésére! Elő- és utószezonban kedvezmények! A 2008-ban átadott új építésű apartman a világhírű gyógy-és strandfürdő, valamint az AQUA PALACE élményfürdő tőszomszédságában / 50 m! Bine aţi venit pe paginea de web sztarapartman Hajduszoboszlo. Apartamentul, construcţie mode...

sztarar.hu sztarar.hu

SztárÁr.hu Online Pláza: Cégek akciós kínálata | Sztár Ár • AKCIÓ! • Minőség olcsón eladó

Cégek akciós kínálatai a legjobb áron egy helyen! Kosár ( 0 Ft. Kedvezményes Online Pláza - Új Akciós Kínálatokkal! Cégek országos eladói központja. Aacute;r Szűrés. Laptop, Pc, Tablet. Rendezés átlag értékelés szerint. Rendezés ár szerint: olcsótól a drágáig. Rendezés ár szerint: drágától az olcsóig. Mikroszálas törlőkendő szett 4 db-os. A gyors és hatékony tisztaságért! Szállítási idő: 3-5 munkanap. Garancia: 3 nap visszavásárlási. 2490 Ft. 1990 Ft. Szállítási idő: 3-5 munkanap. 2290 Ft. LEGYEN ÖNNEK I...

sztaravodalakopark.hu sztaravodalakopark.hu

Üdvözöljük! | Sztaravoda lakópark

2000 Szentendre, Sztaravodai út. 36 20 999 1 999. 36 20 945 9359. Új építésű társasházi lakások a Dunakanyar szívében! Találja meg álmai otthonát! Szentendrén csendes, frekventált környezetben épülő, három szintes, 34 lakásos lakóparki ingatlanok, közvetlenül a fejlesztőktől. Önálló helyrajzi számot kapott a projekt, így a telekmegosztás megkezdődhetett, mely. Elindult a Sztaravoda Lakópark új weboldala www.sztaravodalakopark.hu címen! 1015 Budapest Ostrom u.27. 2000 Szentendre, Sztaravodai út.